Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Fotografies estada. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Fotografies estada. Mostrar tots els missatges

divendres, 15 d’abril del 2011

Fotografia (4): Figueres

La nostra estada per Girona va acabar a Figueres, amb la visita al Museu Dalí i el Museu de joguines.




Fotografia (3): treball de camp i diversió

Aquí teniu alguns moments del nostre treball de camp a l'Escala i Empúries














Fotografia (2): Vegetació

Recordeu aquestes plantes? Les vam veure al llarg de les nostres passejades entre Sant Martí d'Empúries i l'Escala. Ens podeu dir el nom?





Fotografies (1): Panoràmiques


La nostra estada al Camp d'aprenentatge d'Empúries ha estat molt profitosa no sols pels continguts que hem après, també pels entranyables paisatges que hem pogut gaudir. Aquí teniu algunes imatges. Us demanem que ens poseu el peu de fotografia:

Dunes i la platja del Rec

L'arc del Portitxol

Platja del Portitxol

Camí Forestal o Passeig d'Empúries

Dunes de la Platja del Rec

La platja del Rec i el Pedrigolet des de les coves

Espigó Hel·lenístic (s II aC)