La nostra estada per Girona va acabar a Figueres, amb la visita al Museu Dalí i el Museu de joguines.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Fotografies estada. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Fotografies estada. Mostrar tots els missatges
divendres, 15 d’abril del 2011
Fotografia (4): Figueres
Etiquetes de comentaris:
Figueres,
Fotografies estada
Fotografia (3): treball de camp i diversió
Etiquetes de comentaris:
Fotografies estada,
Treball de camp
Fotografia (2): Vegetació
Recordeu aquestes plantes? Les vam veure al llarg de les nostres passejades entre Sant Martí d'Empúries i l'Escala. Ens podeu dir el nom?
Etiquetes de comentaris:
Fotografies estada,
Vegetació
Fotografies (1): Panoràmiques
La nostra estada al Camp d'aprenentatge d'Empúries ha estat molt profitosa no sols pels continguts que hem après, també pels entranyables paisatges que hem pogut gaudir. Aquí teniu algunes imatges. Us demanem que ens poseu el peu de fotografia:
Dunes i la platja del Rec
L'arc del Portitxol
Platja del Portitxol
Camí Forestal o Passeig d'Empúries
Dunes de la Platja del Rec
La platja del Rec i el Pedrigolet des de les coves
Espigó Hel·lenístic (s II aC)
Subscriure's a:
Missatges (Atom)